sobota, 21 lutego 2015

Wywiad z Mirandą Kerr

Photo Reebok

Podczas każdego miesiąca
2015 roku seria "In Her Shoes" będzie przedstawiać silną, niezależną, kobietę w trakcie pracy, aby pokazać jak to naprawdę jest wcielić się w jej skórę. W tym miesiącu, dowiemy się, jak supermodelka, mama, i przedsiębiorca Miranda Kerr stara się prowadzić zrównoważony tryb życia.

Pytanie: Jako matka i businesswoman, co przyczyniło się do twojego mentalnego rozwoju na przestrzeni lat?
Miranda: Moja nieustanna praktyka codziennej medytacji, modlitwy i stosowania afirmacji są jednymi z kluczowych elementów, które pomogły mi wzrastać i rozwijać się na przestrzeni lat.

Pytanie: Jaki jest Twój ulubiony sposób włączania fitnessu do swojego dnia?
Miranda: Nic nie przebije tańca i skoków na trampolinie z moim synem.

Pytanie: Jakie efekty daje fitness w twoim życiu?
Miranda: Czuję się o wiele bardziej ukierunkowana, kiedy ćwiczę. To daje mi więcej energii i jasności.

Pytanie: Jeśli nie byłabyś supermodelką jaka jest twoja inna praca marzeń?
Miranda: To byłoby prawdopodobnie coś z branży zdrowia i dobrego samopoczucia. Studiowałam w różnych aspektach odżywiania ponad dziesięć lat, i jestem dyplomowanym trenerem żywienia i zdrowia.

Pytanie: Co inspiruje cię teraz?
Miranda: Flynn (mój syn) inspiruje mnie każdego dnia. Wystarczy patrzeć na świat jego oczami i jest to bardzo orzeźwiające. Nic nie jest ważniejsze niż proste rzeczy w życiu, takie jak rodzina, zdrowie i miłość.

Pytanie: Co sprawia, że ​​wyróżniasz się od innych w swojej branży?
Miranda: Traktuję swoją pracę jako zawód. Patrzę na siebie, aby upewnić się, że jestem najlepsza.

Pytanie: Jakie jest Twoje ulubione miejsce do podróży?
Miranda: Plaża jest idealnym miejscem dla mnie. Kąpiel w słonej wodzie jest tak ożywcza, że zawsze czuję się odświeżona, nawet podczas napiętego planu zajęć.

Pytanie: Jaka jest twoja ulubiony model butów Skyscape (Reebok) w tym sezonie?
Miranda: Uwielbiam Reebok Skyscape Runaround 2.0. To wygląda tak ładnie z dżinsami i szortami, oraz pozwala mi nadążyć za moim synem Flynn, zwłąszcza gdy on biega.

Pytanie: W pięciu lub mniej słów, kluczem do sukcesu jest ...
Miranda: zdrowie, miłość, szczęście, rodzina, przyjaźń

Źródło: Reebok.com

Photo Reebok
 
 
Photo Reebok

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz